Dönüm noktası! Bebeği memeden / sütten kesmek Part2

Evet 5 gün ayrılıktan sonra bebeğim beni görünce tekrar meme isteyecek miydi? kısmında kalmıştık… Babasıyla eve geldiklerinde bebeğim çok yorulmuştu ve uyuyordu. Sessizce yatağa yatırdık. Yani hiç tahmin ettiğim gibi bir kavuşma olmadı. Oysa ki hayalim ben onlara kapıyı açacaktım ve bebeğim anne diye bana sarılacaktı. Bir süre uyuduktan sonra (gidip gelip yanına bakıyorum) bir de baktım ki yatağın içinde doğrulmuş neredeyim ben? dermiş gibi sağa sola mahmur gözlerle bakıyor. Yanına gittiğimde beni görünce yüzünde beliren koskocaman bir gülümsenin ardından hemen meee-meeee! diyerek yaygarayı basışı dün gibi aklımda! Evet 5 gün memesiz yaşayan oğlum beni görünce yine meme bağımlılığını hatırladı. Bunun olabileceğini önceden düşündüğüm için meme uçlarıma yara bandı yapıştırmıştım. O kadar çok yaygarayı bastı ki açıp yara bantlarını gösterdim ve uff olduğunu, zaten kendisinin büyüdüğünü artık memeye gerek olmadığını söyledim. İlk gecemiz gerçekten de zor geçti. Gecenin bir yarısında uyandı ve meme diye tutturdu. salona geldik, oyalamaya çalıştıysam da hiçbir şeyle avunmadı.Sonunda başka bir çare bulamadım, kucağıma alıp (sabah 05 sıralarında) üzerimize de bir battaniye atıp sokağa çıktım. Sokakta biraz gezdik. Sonunda yorgun düştü ve uyudu. İkinci gecemiz de bunun benzeri idi, yine gecenin bir yarısı ayaktaydık. Daha sonraki geceler meme isteme şiddeti azaldı ve gece boyunca çok az uyanıp onda da suyunu içip uyumaya devam etti. Şimdi memeyi keseli 3 ay oldu. Artık geceleri ya bir kez uyanıp biraz su içiyor ve geri uyuyor ya da hiç uyanmıyor. Demek ki “memeyi kesince bebek kesintisiz uyumaya başlayacak” dedikleri doğruymuş. Peki memeyi unuttu mu? Ne yazık ki hala zaman zaman memeyi kıyafetlerimin dışından da olsa öpüyor, seviyor, sanki hasretle anıyor. Ben de içimden “Ne memeymiş be kardeşim? Galiba dünya memeler üzerine dönüyor” diye düşünüyorum; bebeklikte başlayan meme merakı erkeklerde sanırım hiç bitmiyor.

Bir Cevap Yazın

